Låt det gå snabbt

Åhh, kan jag inte bara få bli helt frisk? Är fortfarande helt slö och seg i kroppen, hostar ihjäl mig på nätterna och är snuvig som bara den. Och trots att jag tagit det relativt lugnt dem senaste helgerna så blir jag inte bättre. Dags att börja slänga i sig lite mer vitaminer, börja träna och bygga upp immunförsvaret kanske?! - JAPP!

Idag har jag varit duktig. Steg upp ganska tidigt, eller ja, tidigt  för att jobba eftermiddag i alla fall, 10.30. Duschade och fixade mig, och nu har jag precis lagat mat till mig och syster. Inget komplicerat, jag fick ju ta vad som fanns hemma, pyttipanna och stekta ägg. Men det är ju inte alla som kan steka ägg, knappt jag heller faktiskt, blir ingen hemmafru av mig inte.
Nu ska jag slänga mig på soffan lite och vila, tror jag i alla fall, sen sticker jag till jobbet och hoppas på att denna veckan ska gå snabbare än snabbast. För på lördag åker jag, Edin, Sandra och Aldin till huvudstaden och myser på saftigt hotell. :) Det kommer bli super! <3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0