Ledig fredag

Steg upp ganska tidigt, sen kom syster och hämtade mig, och så gick jag en runda i byn och gjorde lite ärenden. Var inne på banken, och hämtade även ut ett paket på Konsum.
I paketet låg mina gästhanddukar och min duschmatta som jag beställt ifrån HM Home. 



Efter alla ärenden så åkte jag, syster och pappa och hämtade mat på pastavagnen, åt och tog det lugnt. Resten av dagen var jag hemma och städade och packade ner lite inför flytten. Det är visserligen en månad kvar, men det är lika bra att börja packa ner allt det där som man faktiskt inte har någon användning av just nu.
Sen åkte jag ner och handlade lite, och hälsade på hos Anne som hade party, med massa trevligt folk. 
Körde hem och lagade mat till mig, mamma och mormor. Det fick bli Tacos. 
Efter maten packade jag lite inför Stockholm, sen skjutsade mamma mig till Strömsnäs. Gick upp till Sandra och Aldin och tog det lugnt. Till slut somnade mitt lill föl, Sandra på soffan, så jag bestämde mig för att vandra över till min Edin. <3 



Regnet bara öste ner, och sen började det åska ganska så rejält också. Blixtar och dunder. 
Men vi lyckades somna ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0