Livet

Dagen igår blev inte riktigt som planerat, jag tog hand om min lilla Sandra istället. <3
Hon kom hit och hämtade mig, och så åkte vi till Ljungby en runda och fixade med hennes bil, bara för att göra något liksom. Sen körde vi inom Donken en runda på hemvägen, och även inom Intersport. Blev dock besvikna, dem får inte in våra jackor! :O
När vi kom hem lämnade Sandra av mig, och så käkade jag lite och sen körde jag till henne igen. Tittade på Idol och pratade om livet, och så åt vi massa snacks och drack cola också såklart. :)

Och nu gör jag inte mycket, suttit här sen jag kom hem från jobbet, och tänkte hoppa in i duschen nu faktiskt. Sen ska jag träffa Edin. <3

Pusspuss

Väldigt gammal bild ;D
 


Kommentarer
Postat av: sändiie

Du är den bästa människa jag vet <3

Haha ja de var ett tagsen :D

2010-09-24 @ 21:20:49
Postat av: Lina

Aww, sötaste lilla vännen, delad första plats, du och jag <3 :)

2010-09-29 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0