Måndag igen :/

Jaa, en rejäl tjockisdag blev det minsann igår. Körde inom Bolzano och hämtade mat, och sen vidare hem till Sandra och Aldin. Tryckte i oss käk, och tittade på How I met you're mother, sen fikade vi mammas goda äppelkaka och tjockade järnet resten av kvällen. Sen gick jag över till Edin en runda innan jag skulle köra hem. 
En helt perfekt söndag! <3 

Och idag var det upp tidigt, precis som alltid varannan vecka. Segade rejält i morse och kom knappt upp. 
Har i alla fall gått på halvfart på jobbet hela dagen idag. Har dessutom kommit fram till att jag verkligen måste sluta med nässpray, mitt beroende börjar gå över gränsen, och det är tydligen inte alls bra med nässpray. Kan fräta hål och grejer, inte okej! 
Efter jobbet blev det chill, dusch, fix och käk. Körde ner och handlade lite mat och träffade Bea en runda. Sen körde jag och träffade Sandra, pratade om allt mellan himmel och jord, mys. <3 
Sen fick jag skjutsa hem syster och lite sånt skit, och nu är jag ganska redo för sängen. 

Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0