Marknad

Sådärja, då har man varit nere på marknaden en liten runda. Bea, Robin och Cado kom hit, och så gick vi till marknadsplatsen. Kikade lite. Men samma skit som alla år, och det blir t.o.m sämre och sämre. Och så kom ju regnet också. Vi tog en varsin langos, som tyvärr smakade skit. Torr och snålt med gojjs på. Därefter vandrade jag hem i regnet, men jag hade i alla fall mitt lilla paraflax med mig. :) 
Nu sitter jag bara här och funderar över ifall jag ska ut eller inte ikväll. Det verkar som att det blir utgång, oavsett om jag vill eller ej. Alla andra ska ju ut, så varför ska jag sitta hemma med huvudvärk? ;S

Sköt om er fisgrisar :)

Och ni som enbart känner mig och dömer mig efter skitprat, lär känna mig istället och bilda er en egen uppfattning, det skulle jag uppskatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0