Meck

Jag kan väl inte påstå att det hänt särskilt mycket idag. Efter kokandet av mina smycken, så tog jag det bara lugnt. Körde ner till byn och plockade upp Bea, sen körde vi och handlade lite och därefter stannade vi till vid kiosken lite och pratade med Thim, Moo, Cado och lite annat folk. Sen körde jag min väg och plockade upp Macke, vi drog en runda till Shell som alltid, blev dock ingen mat för min del, stod och tittade på Macke när han krängde.
Sen körde jag hem och nu sitter jag här och slänger in lite ny musik i telefonen och bränner ut lite bilder så att jag inte förlorar dem. ;P Datorer är ju aldrig att lita på. 

Nu ska jag fortsätta med mitt, sen sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0