Regn & mys

Sicket oväder det har varit nu i flera dagar, så jävla trist. Fast det är rätt mysigt också, det blir ju liksom extra mysigt att ligga inne i värmen och mysa, och det är precis vad jag gjort.
Igår, lördag, skjutsade jag Anne till Sk.f. Macke och Kim följde med som sällskap. Efter det tog vi en runda till Shell då Macke var lite bakishungrig.
Efter Shell slängde jag av grabbarna och körde hem.
Tryckte i mig lite glass och maräng, sen la jag mig på soffan och sov någon timme. Välbehövt, trots att jag inte gjort något ansträngade i helgen. ;P
Sen ringde Sandra, så då fick jag flyga upp ur soffan och fräscha till mig lite snabbt, mötte sen upp Sandra och Aldin på Bolzano. Hämtade mat, sen körde vi till Strömsnäs och mös hemma hos Sandra och Aldin, med mat och tv.
Lite senare körde jag och Edin mot Ljungbyhed, där vi skulle hämta Anne på bröllopsparty. Det gick ganska bra att hitta, utan Edins hjälp så hade jag nog aldrig kommit hem igen. ;O
Släppte av Anne i Sk.f och sen körde vi hemåt, fick lämna bilen hemma hos mamma och pappa. Sen åkte vi vidare hem till Edin, kröp i säng direkt, galet trötta. :)

Och idag har jag inte gjort mycket alls. Kokat mina smycken/piercingar, och tryckt i mig onyttigheter. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Vi får väl se.
Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0