Segx100

Jo, som jag skrev i mitt tidigare inlägg så skulle det ju bli utgång igår. Så jag började ju fixa till mig lite, sen gick jag bort till farmor och farfar en runda och hälsade på, även faster, Sofia och lilla Mathea var där.
Pratade lite och så provade Sofia mina nya brallor. Sen skjutsade hon mig ner till byn, till Anne, där förfesten skulle hållas. Alla andra hade ju redan fått i sig en del, vilket segade ner mig ännu mer. Drack en cider, sen gav jag upp. Satt och nickade hela kvällen så trött jag var. Visst fick man sig ett par goda skratt, men kunde fortfarande inte komma igång. Så Edin var snäll och kom och hämtade mig, och så åkte vi hem till honom och mös framför en film istället. Och så somnade jag visst till lite och fick världens ryck, så vi gav upp och la oss och sov på riktigt. :)

Sötaste kusin :)
 

Kom hem för ett par timmar sen, och då fick det bli mammas goda soppa till frukost, och sen har jag bara glidit runt lite på nätet. Och nu när jag väl hade bestämt för mig att hoppa in i duschen, samlat krafterna och allt, så fick mamma bråttom in, så det blir till att försöka samla nya krafter tills hon är klar. ;P
Ikväll blir det i alla fall tjockisdag med Sandra, Bolzanomat och säkert massa snacks efterpå. :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0