Stockholm, ännu en gång

På lördagsmorgonen steg jag och Edin upp runt kl. 09.00, tror jag i alla fall? Fixade oss och packade sen in oss i Sandras bil. Körde inom Shell och köpte lite dricka och småsnacks som vi kunde ha på vägen upp. Sen körde vi mot Stockholm. Resan var väldigt seg, fram tills att vi började slå vad om saker och leka billekar. Då gick tiden bra mycket snabbare. Efter ett par kissepauser och matpauser så var vi äntligen framme vid hotellet, Clarion Hotel. 
Vi checkade in och fräschade till oss lite innan vi tog en taxi in till stan. Gick en runda och kikade och köpte nypressad apelsinjuice som under dem första klunkarna smakade underbart, men som man senare mest mådde illa av. När vi var klara så tog vi en taxi tillbaka till hotellet. 
Vi duschade och fixade till oss, sen tog vi det lugnt ett tag på våra rum. Därefter gick jag och Sandra ner och tog ett varsitt glas vin, och sen gick vi allihopa och åt på hotellets restaurang. Visst att maten var fin, men det var väl inget direkt i min smak. Dessutom blev jag mätt jättefort, trots att jag var aphungrig. ;P 
Efter maten gick vi upp till rummen igen och tog det lugnt, gick ju massa bra filmer på tv:n, så vi bara mös. <3
Sen var det dags att sova, jag lyckades dock inte särskilt bra med det, låg och tänkte en massa och snurrade bara rundor i sängen, som faktiskt var jätteskön. ;P

På väg upp till Stockholm





Fick dock inte med mig fler bilder hem, då vi helt glömde bort att ta med kameran när vi skulle göra något. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0