Trollkarlens lärling

Igår efter jobbet var det väldigt lugnt. Åkte hem och gjorde mig i ordning, sen tog jag mig en tur ner till byn och pratade lite skit med Macke. Inom syster en runda och sen hem igen och käkade tacos. Därefter susade jag ner till Sandra en runda och pratade lite skit även där. Sen var det dags att köra mot Strömsnäs och Edin. Och direkt när jag kom dit körde vi mot Halmstad, Edin fick äran att köra. :)
I Halmstad gick vi på bio, Trollkarlens lärling, galet bra film, och rolig också.  
Sen åkte vi hemåt och jag somnade som en gris i bilen, tills att jag kände att det var kallt, och då var vi nästan hemma så det var ju ingen idé att somna om igen. Sen kröp vi i säng och somnade på fläcken. <3

Nu har jag nästan precis kommit hem från Edin och sitter och äter mina älskade äggamackor med majonäs, tänkte hoppa in i duschen och sen leva jävel här hemma, bara jag hemma.
Sen blir det kinamat med Anne och Macke och någon mer kanske?

Ikväll får jag förhoppningsvis träffa Sandiie :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0