Friskas

Min tid som sjukling börjar lida mot sitt slut, äntligen. Men jag känner mig fortfarande svag i kroppen och stannar därför hemma en dag extra, för att vara på den säkra sidan.
Helgen har varit väldigt lugn, då jag haft feber även då. 
Var och hälsade på hos Sandra och Aldin på hans 23 årsfest igår, men jag pallade inte trycket i mer än 2 h, inte ens det, så jag körde hem till syster och försökte äta men lyckades väl inte så bra med det heller. Tillslut gav jag upp med att försöka göra något och körde hem och la mig på soffan där jag fastnade resten av kvällen. 

Idag har jag inte heller fått mycket gjort. Legat på soffan hemma hos mamma och pappa hela dagen, där får man alltid service när man är sjuk. Nu kom mamma hem med pizza, så vi gör ett nytt försök med att få i oss lite mat. :)

Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0