1 h

I natt har jag sovit max 1 h. Var inte ett dugg trött när jag väl la mig, och låg bara och snurrade rundor, dessutom var det varmt som fan, och kunde inte öppna fönstret för då hade väl alla snö rasat ner på min säng. Brr! 
Och med tanke på lite sömn så har arbetsdagen varit en ren plåga, men jag klarade mig igenom den såklart. Ikväll kommer jag somna på dirren, är sjukligt trött. Fm-veckorna tar dö på mig!

Jaja, nu sitter jag i alla fall hemma hos mamma och pappa, och mamma har nyss kommit hem med semlor, så nu ska det krängas. Det är fan det enda jag gör! :O Lite träning snart kanske? ;P 

Har en del bilder som ska läggas upp också, men det får bli en annan dag, orkar fan inte nu. 

Solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0