Bam

Jag kan väl inte säga att jag varit särskilt duktig på att skriva här den senaste tiden, men jag har inte gett upp mitt bloggande helt. Jag ska komma igång igen, så småningom, dock inte just nu.
Men jul och nyår har i alla fall varit toppen, och det har firats med fina människor, så jag är mer än nöjd! <3

Dagen idag består mest av jobb. Efter duschen i morse så tog min fön semester, den la alltså av helt, så nu försöker jag fixa till mitt burr, helt omöjligt.
Har i alla fall varit hos mamma och pappa och fått i mig en ganska så rejäl måltid, så nu klarar jag mig ett par timmar på jobbet. :)

I helgen åker jag till Gislaved för att titta på Hardcore superstar och skaka lite rumpa, dock nykter, då jag är förare. (A) Men det ska nog bli bra ändå, gissar jag på. :)

Puss

Att gå och ljuga för sig själv sårar inte enbart en själv, utan även folk i sin omgivning.
Tänk på det kära du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0