Bilköp

Sådär, nu har jag äntligen fått min bil som jag köpt. Det fick bli en liten Peugeot 206. Än så länge går den som på räls och jag trivs med det. 
Nu ska jag bara pimpa den lite med snygga fälgar, tonade rutor osv.. ;D

Veckan har varit galet jobbig. Har varit seg som fan och flängt hit och dit. 
Fredagar brukar vara sega på jobbet, men igår gick det snabbt som attan, fick vara på en annan avdelning och det var rätt skönt att göra lite annat. 
Efter jobbet körde jag hem till mamma och pappa och la mig på soffan, somnade som en stock och steg inte upp förrän runt kl. 19.00. ;P
Sen var jag lagom seg resten av kvällen. Mamma körde och hämtade pizza. 
Sen åkte jag hem och städade, därefter blev det film. :)

Och idag, lördag, tänker jag inte heller vara särskilt aktiv. Kanske ska skjutsa Anne till Ängelholm, och sen bara chilla framför tv:n, och förmodligen spela hela natten lång. :) 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0