Överraskningsfest

Igår, fredag, steg jag upp tidigt, redan kl. 09.00. Gjorde mig i ordning och fixade med en massa, hände givetvis lite olyckor som drog ut på tiden lite extra. Plockade upp Macke också körde vi mot Hässleholm. Och vi kom minsann i tid också. 
Sylvia mötte upp oss utanför lägenheterna så att vi visste vart vi skulle ta vägen. 
Hon började fixa med mina naglar direkt när vi kom upp, och 3 h framåt. ;P (inkl. rökpauser ;P) 
Jag blev jättenöjd med resultatet, och efter nagelfixet körde jag och Macke in till stan och småhandlade lite kläder och alkohol, sen körde  vi hemåt igen. :)
Väl hemma vara det dags för mig att börja städa. Blev lite stressigt. Sen kom Sandra, Anne, Ronny, Pontus och Emma upp på besök, fick inflyttningspresent, och när vi va färdiga så gick vi till Bacchu's och avnjöt en god planka. Proppmätta gick jag och Sandra vidare till Asia Corner där överraskningspartyt för Robin skulle hållas. Grabbarna satt och väntade på mig och Sandra och det berömda albumet som vi klippt ihop, haha. Supersnyggt! ;D
Blev lite småprat, sen förflyttade vi oss ner till baren där det spenderades en hel del pengar, dock inte från min sida. ;P
Runt kl. 01.00 kom Aldin och hämtade oss och skjutsade hem mig. Joel och Andreas hängde med, skulle haft efterfest men jag orkade inte. Och så somnade folket på min soffa, och där satt jag och visste inte vad jag skulle göra. Haha. ;P
Sen gick dem hem och jag kunde krypa till kojs. 

Tack för en trevlig kväll allihopa.

Ikväll väntar Ljungby och Daniel Adams Ray med dem bästa. <3

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0