Party hos Cosmin

I fredags var jag ledig, det behövdes. Segare människa än mig får man leta efter. 
Men jag fick i alla fall ta tag i min lilla lya och börja städa. Såg ut som kriget, men det gick ganska snabbt när man väl kom igång.
Efter det blev det bråttom med att fixa sig inför kvällen. Mamma körde mig till Strömsnäs där jag mötte upp min lilla Sändiie, och så gick vi mot Cosmin. När vi kom dit var alla redan i full gång med att dricka, och även vi fick något gott att hälla i oss. Vad vi ville, och hur mycket vi ville. Jag tog det dock relativt lugnt med alkoholen denna kväll, men jag hade väldigt trevligt ändå.
Vissa blev mer onyktra än andra, smällar man får ta. :P 
Klockan slog sent och det blev dags att gå hem. Jag, Sandra och Aldin gick hem till dem och så hämtade Adde mig. 
Väl hemma hängde jag bara på soffan, fixade lite käk sen kröp jag i säng.
Tack för en trevlig kväll allihopa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0